آخرین اخبار

استپ در بازار بدون مشتری+ جدول

اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ محصولات سایپا همانند پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

اشتراک گذاری
30 خرداد 1401
کد مطلب : 1273

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو بی ثباتی موجب شده تا در یکی دو ماه اخیر بازار خودرو با رکود مواجه شود رکودی که مشتریان را بازار دور کرده است. در این شرایط شاهد نوسان قیمت در بازار هستیم.

قیمت محصولات سایپا

امروز «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه با توجه به رکودی که در بازار به وجود آمده ارزیابی ها نشان دهنده آن هستند که امروز قیمت «شاهین» و «ساینا» که روز گذشته که افت یک میلیونی در بازار داشتند ثابت شد. با این شرایط «شاهین» ۳۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. «ساینا» هم ۲۱۴ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند و «کوییک R» امروز ۲۲۳ میلیونی تومان قیمت خورد و قیمت «کوییک معمولی» ۲۱۴میلیون تومانی در بازار باقی ماند.

خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد؛‌ ارزیابی ها نشان می دهد «تیبا صندوقدار» امروز در بازار ۱۹۴ میلیون تومان  و «تیبا ۲ معمولی» نیز در بازار ۲۰۵ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =